افزایش میزان اقساط مالیاتی اصناف  

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در راستای تشویق‌های مالیاتی اصناف و کسبه تقسیط بلندمدت‌تر برای افرادی که از تبصره ماده ۱۰۰ استفاده می‌کنند درنظر گرفته شده است.

سید محمد هادی سبحانیان ،رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت:  بمنظور خدمت رسانی به اصناف و کسبه و بازاریان در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل، ۱۰ برابر میزهای خدمت ما افزایش یافته است.

وی در این راستا تصریح کرد: هدف اصلی ما در استفاده از ظرفیت تبصره ماده ۱۰۰ انجام تکالیف و ایجاد تحول در وصول مالیات از اصناف بوده که تمام سعی خود را انجام داده‌ایم تا عدالت مالیاتی در بین اصناف برقرار شود و به سادگی و سهولت و سرعت تکالیف مربوط به اخذ مالیات صورت گیرد.

سبحانیان با بیان اینکه در این راستا موفق شدیم احکام خوبی نسبت به گسترش ظرفیت تبصره ۱۰۰ اخذ کنیم، تصریح کرد: توانستیم سقف فروش در تبصره ماده ۱۰۰ را تا سقف ۱۸ میلیارد تومان برسانیم و این به معنای آن است که این مقدار بیش از ۳ برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

سبحانیان افزود: در راستای توسعه مشوق‌ها، تقسیط‌های بلندمدت برای کسبه و فعالین اقتصادی که از تبصره ماده ۱۰۰ استفاده می‌کنند، در نظر گرفته شده که این از موضوعات اصلی مطرح شده در جلسه با اصناف بوده و مقرر شده بخشنامه‌های تبصره ماده ۱۰۰ با نظر و مشارکت اصناف ارائه شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین گفت: با توجه رویکردهای جدید مالیات ستانی به سمت سیستمی شدن مالیات در حرکت هستیم و در مراحل دادرسی به سمت استفاده از ضرایب کاهشی رفته‌ایم.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود